הכל על המטבח המודרני

מטבחים מודרניים יוקרתיים משלבים בתוכם חומרי הגלם האיכותיים ביותר, רמת גימור גבוהה, אחסון אופטימלי וכמובן עיצוב שכל אורח חדש שמבקר בפעם הראשונה במטבח שלנו להשאר מופתע לטובה.


אל תתפשרו בתכנון המטבח שלכם – זהו חלל מרכזי שללא כל ספק דורש את מלוא תשומת הלב והמחשבה לכן כדאי להשקיע את הזמן, האנרגיה והמחשבה הדרושים כדי להגיע לתוצר הרצוי והכי מתאים לכם.

 

אז איך עושים את זה?

כמו כל דבר בחיים שדורש תכנון, מחשבה ותשומת לב חשוב לעבוד בשלבים ולא סתם לבחור את המטבח שהכי מצא חן בעינינו על רגל אחת ללא תכנונים מתאימים.

 

עלינו לשים דגש על גודל החלל, על המבנה שלו ורק לאחר מכן ניתן לתכנן את המטבח שלנו בצורה הפרקטית והנוחה ביותר. גם אם תבחרו את המטבח הכי יוקרתי, הכי יפה והכי מרשים, אם אותו חלל לא עונה לצרכים שלכם, לא עשיתם שום דבר מלבד בזבוז זמן יקר וכסף.

 

מטבחי לוגת Lugat

 

שלב ראשון - זיהוי הצרכים של כל בני הבית

יש בתים שבהם סועדים 3 ארוחות ביום וישנם כאלה שפתיחת המקרר ההוא אירוע יומי חד פעמי בו קופצים למטבח כדי לקחת איזה משהו לדרך, מנגד ישנם בתים שהמטבח מהווה מקום מפגש חברתי בו יוצרים אינטראקציה, מכינים שיעורי בית, יושבים על המחשב לצד כוס אספרסו ומכינים אחר הצהריים עוגיות עם הילדים. לכן תכנון המטבח לפי אותם צרכים מאוד קריטי לקבלת המטבח המושלם שלכם.

   

מטבחי לוגת Lugat

 

השלב השני - כולל בתוכו הדמיות תלת מימדיות בהן ניתן לראות את התוצר הסופי של המטבח שתכננתם על פי כל הצרכים שלכם.

הרעיון הוא לבצע שיפורים לאורך הדרך עד למצב שנגיע לדיוק מושלם וליצירת מטבח אידיאלי.  ועכשיו בוחרים… הזמן לבחור את החיפויים, הקרמיקות, סוג הכיור שמתאים לנו, הברז, החזיתות, הפרזולים וכמובן מכשירי החשמל.

 

מטבחי לוגת Lugat

 

חשוב להקפיד לאורך כל הדרך שכל המרכיבים משתלבים זה עם זה בהרמוניה ומצד שני עדיין שומרים על אחד הדגשים הכי חשובים בעיצוב המטבח הביתי המודרני – פרקטיות. חשוב גם לשים לב שאין חריגה מהתקציב וכי אתם עומדים בתכנית הראשונית שלכם. 

 

המטרה הינה להדגיש את החוזקות ולשפר את החולשות כדי שנוכל להוציא את המקסימום ולהנות ממטבח יוקרתי, מודרני, פונקציונלי ונוח. למשל אם יש הרבה חלונות, נדאג לנצל את זה ולמקם את הכיריים ממש ליד  חלון. אם החלל קטן, נדע מראש שעלינו לשים עוד יותר דגש על התכנון ולמקסם את גודל החלל כמה שאפשר תוך הקפדה על מיקומם של פתרונות האחסון, המגירות, הארונות ומכשירי החשמל.

 

מטבחי לוגת Lugat

 

רק כאשר מסתכלים על החלל ב-10 עיניים, בוחנים אותו ובונים תכנית מסודרת, אפשר להנות ממטבח שמצד אחד נבנה בדיוק לפי המאפיינים של אותו חלל ומצד שני משרת את כל הצרכים שלנו ואף נותן מענה עיצובי. הרעיון הוא לבחון כל דבר ולראות כיצד אותה בחירה משפיעה על המטבח שלנו.

 

חשוב לזכור! חל שינוי של ממש במענה שהמטבח מספק לנו ולכל בני הבית ולכן עלינו להביא לידי ביטוי את השינוי הזה כי מדובר בחלל שאמור לשרת אותנו לאורך שנים רבות.